دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

 

متن آهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب

 ♫♫♫

من با یک نگاه ، مثل قصه‌ها
عاشق تو شدم بی‌هوا
تو با اون چشات درست مثل خواب و رویا
من و با عشق غر زدی رفتی کجا

با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه
نمیخوام نمیشه دلم ازت جدا شه
تب تو چه تنده شبیه آتیشه
یه لحظه ام نباشی دلم تنگ تو میشه

 ♫♫♫

ای همه احساسم دل به تو می بازم آیندمو با تو می‌سازم
حرف‌های خوب تو به دلم می‌شینه با تو این زندگی شیرینه
دل من دنیاشو به چشمات مدیونه خیلی دوست دارم دیوونه
اگه تو نباشی چی از من می‌مونه دق می‌کنه بی تو این خونه

با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه
نمیخوام نمیشه دلم ازت جدا شه
تب تو چه تنده شبیه آتیشه
یه لحظه ام نباشی دلم تنگ تو میشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اهنگ تب از بهنام صفوی , اهنگ تب با صدای بهنام صفوی , اهنگ تب بهنام صفوی , اهنگ جدید بهنام صفوی , اهنگ جدید بهنام صفوی به نام تب , اهنگ جدید بهنام صفوی تب , اهنگ شنیدنی بهنام صفوی تب , بهنام صفوی , بهنام صفوی اهنگ تب , بهنام صفوی تب , بهنام صفوی تب 320 , بهنام صفوی تب کیفیت 320 , بهنام صفوی ترانه تب , ترانه جدید بهنام صفوی , تیتراژ برنامه جشن رمضان , تیتراژ برنامه جشن رمضان از بهنام صفوی , دانلود اهنگ با لینک مستقیم , دانلود اهنگ تب بهنام صفوی , دانلود اهنگ تب بهنام صفوی با لینک مستقیم , دانلود اهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید بهنام صفوی , دانلود اهنگ جدید بهنام صفوی تب , دانلود ترانه جدید بهنام صفوی , دانلود ترانه شنیدنی بهنام صفوی

تاريخ : یک شنبه 24 اسفند 1393 | 18:25 | نویسنده : امیر لشکر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.